ابزار های انتخاب کلمات کلیدی مناسب (۱۶ ابزار)
نوشته شده توسط : ساحل

در مقالات قبلی در باره واژه ها کلیدی ,تحقیق واژه ها کلیدی و اهمیت پژوهش واژه ها کلیدی در فرآیند سئوی سایتتان گفتگو کردیم. حال که که اهمیت این سوژه و نقش آن در پروسه بهینه سازی سایتتان را می دانید , احتیاج دارید لغایت ابزارهای برگزیدن کلمات کلیدی را بشناسید.

این افزار ها به شما کمک می کنند با شیوه جستجوی کاربران در گستره فعالیتان آشناشده, درک بهتری از نیاز آنها داشته باشید. در مورد اهمیت این جستار در نوشتار قبلی به صورت گسترده بحث کردیم.

در این نوشتار به سراغ ابزارهای گزینش کلمات کلیدی پرکاربردی خواهیم رفت که بسیاری از آنها مجانی هستند. البته برخی از این ابزار ها نسخه های مجانی محدودی دارند .

در هر چهره برای دستیابی به اطلاعات صحیح سعی کنید به صورت ترکیبی از این ابزارها کاربرد و اطلاعات آنها را با هم مقایسه کنید . با این طریق در نهایت می توانید واژه ها کلیدی مناسب با کسب و کارتان را پیدا کنید.

ابزارهای برگزیدن واژه ها کلیدی :
در ادامه لیستی از ابزارهای گوناگون ابزار تحقیق کلمه کلیدی keywordtool.ioبرگزیدن کلمات کلیدی مناسب آورده شده که به بررسی آنها می پردازیم.توجه داشته باشید که بعضی از این ابزارها محدودیت ارائه خدمات دارند و باید نسخه پریمیوم آنها خریداری شود.

Kwfinder
Google Trends
Keyword Sheeter
Bing Webmaster Tools
Keywordtool.io
Spyfu
Bulk Keyword Generator
Keyworddit
Google Search Console
Questiondb
Google
Keyword Planner
SEMrush
Ubersuggest
LSI Graph
Answer the Public
ابزار جستجوی کلمات کلیدی Kw finder :
ابزارهای انتخاب واژه ها کلیدی

Kwfinder احد از ابزارهای گزینش کلمه کلیدی به آمار می آید. که می توانید از این ابزار در فرآیند پژوهش کلمات کلیدی کاربرد کنید.برای به کارگیری این ابزار وارد تارنما Kwfinder شوید در قسمت بالا سمت راست روی لینک آبی رنگ کلیک کنید :

 





:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 29 فروردين 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: